Friday, November 2, 2012

new in

For first I want to apologize for my two-day absence of publishing post, I didn't have something to write and still I haven't. Weather is foul, it's raining, I can't take outfits and I have lot of work for school. I hope tomorrow will be some more interesting article.
All three thing I have for little longer time (two weeks), but I didn't know to which article I have add this and I didn't want to combine it with winter new in (I mean, coat, boots, gloves and so...). So I have this brief article for you, in which I describe my three new thing in short sentences.

Za prvé bych se chtěla omluvit za moji dvoudenní absenci na blogu, nějak jsem neměla o čem psát, pořád nějak nemám. Počasí je hnusné, prší, nemůžu fotit outfity a mám toho teď hodně ve škole. Snad zítra bude o něco zajímavější článek.
Všechny tři věci už mám trochu delší dobu (dva týdny), ale neměla jsem je do jakého článku dát a zase sem je nechtěla kombinovat s zimním "new in" článkem (kabát, boty, rukavice...). Tak mám pro vás tento maličký new in, ve kterém máte v krátkých větách věci popsané.

1. ELLE magazin/ časopis ELLE
Unfortunately I didn't have no time for read this ELLE. I hope I will in weekend. Otherwise I think you see in blog posts how beautiful present is in this issue.

Bohužel jsem se k němu za celou dobu ještě nedostala. Snad ho zvladnu přečíst přes víkend, už mi tu leží opravdu dlouho. Jinak asi jste už viděli na spoustě blozích jaký hezký dárek je v tomto vydání.



1. Red T-shir/ Červené tričko
T-shirt is from H&M maybe you recognize it by lace. I haven't so much red T-shirt, so I chose this color and I also like this color for fall and winter.

Tričko je z H&M asi jste poznali podle krajek. Červených triček moc nemám, proto jsem zvolila tuto barvu a navíc se mi líbí i na podzim a zimu.

3. Handbag/ kabelka
This handbag Lucy brought me from Prague, thanks:). It's form next and in fall colors. I like it.

Tuto kabelku mi dovezla Lucinka z Prahy, děkuji:). Je z nextu a v podzimních barvách. Líbí se mi.

6 comments:

  1. To červené tričko je moc hezké a černé psaníčko také vlastním :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. hey honey
    I just found your blog and I love it!
    nice post!
    check my blog if you want and maybe follow if you like it!
    xoxo

    www.fashionrailways.com

    ReplyDelete